08:15 - 15:00

Pirmadienis - penktadienis

Komanda

Mūsų mokykloje mokytojas yra pagalbininkas ir vyresnysis draugas, kuris padeda vaikui siekti užsibrėžtų tikslų. Tikime, kad labai svarbus asmeninis santykis tarp moksleivio ir mokytojo, todėl tam skiriame ypatingą dėmesį. Kiekvienas mokinys turi savo asmeninį kuratorių, kuris nuolat palaiko ryšį su vaiku, todėl gali gerai pažinti mokinį ir daug jam padėti. Asmeninis kuratorius yra žmogus, kuris žino, kuo vaikas gyvena, padeda peržengti išyklančius sunkumus, kartu džiaugiasi sėkmėmis. Moksleivis jaučiasi saugiai, žinodamas, kad yra žmogus mokykloje, kuris yra dėl jo, kuriuo galima pasitikėti, kuris supras, padės įsivertinti, kas padeda, o kas trukdo mokymosi procesui, padrąsins. Dalykų mokytojai (mentoriai) padeda įsisavinant mokymosi medžiagą, o vaikas eina per ugdymo programą savo individualiu tempu, mokosi savarankiškai arba draugų grupėje, su mentoriais pasitardamas ir įsivertindamas savo asmeninę pažangą. Dalykų mokytojai taip pat ieško būdų, kaip padėti vaikui pajusti atradimų džiaugsmą, įgyti įgūdį mokytis.

MAŽVYDAS

Mano gyvenimo moto – „Pažinimo džiaugsmas“. Mokykla yra vieta, kurioje kiekvienas atranda save, savo pomėgius, gabumus, silpnybes. Draugus, su kuriais gera, ir tuos, kurių priėmimui reikia įdėti pastangų. Noriu, kad mokykla nebūtų kančios ar beprasmybės vieta, bet kiekvienas galėtų skleistis, atrasti savo maksimas. Mokykla, kuri augina. Atrasti, pažinti, pamilti.

LAURA

Ši mokykla man teikia didžiulį džiaugsmą. Čia gyvena laisvė. Vaikai mokosi atsakomybės ne prievartiniu būdu, tačiau mokydamiesi pažinti save, savo troškimus ir talentus, pasitikėti savimi ir rinktis. Gera dirbti su mentorių komanda, kurie dirba su užsidegimu, leisdami sau augti, trokšdami kurti mokyklą, kurioje gera visiems. Džiaugiuosi šeimomis, kurios pasitiki savo vaikais. Ir kaip nuostabu matyti vaikus, kurie pradeda pasitikėti savimi, kurie vėl iš naujo atranda savo vertę, orumą, kurie išmoksta pažinti save, kurie mokosi ne dėl to, kad reikia, bet kad atrastų, kad paaugtų.

MINTAUTĖ

Mokytojas man yra pavyzdys, kuris mato kitą, kuris mato vaiką. Bando kartu su vaiku ieškoti būdų, kaip geriau įsisavinti ir suprasti gautą informaciją. Mokytojas man yra tas, kuris kelia klausimus ir ieško atsakymų, kuris padeda kelti klausimus vaikams ir ieško atsakymų kartu.
Aš su vaikais – kaip draugė. Man įdomu ir man rūpi, kaip ir kuo vaikas gyvena. Tad santykio kūrimas yra vienas iš svarbiausių dalykų būnant mokytoja ir būnant žmogumi.
privati mokykla kaune

LAURYNA

Turbūt viena iš mano mylimiausių Virginia Satir citatų atspindi mano viziją darbe: „Trokštu mylėti, tavęs neužslopindama, Vertinti, tavęs neteisdama, Lydėti, tau neprimesdama savęs, Kviesti, tavęs neversdama, Taisyti, tavęs nesmerkdama, Padėti, tavęs neįžeisdama, Jei ir tu to paties norėsi, Tada tikrai galėsime susitikti ir praturtinti vienas kitą“. Trokštu bent kiek savo indėliu padidinti vaiko asmenybės augimą ir savęs pažinimą tam, kad užaugusi tvirta asmenybė galėtų kurti šviesesnę ateitį visuomenėje. Svarbu ne griauti asmenybę, tačiau pozityviai statyti. Tokiu būdu vaikas jaučiasi mylimas, saugus ir pasitikintis savimi. Tikiu, kad tokia asmenybė natūraliai keičia aplinką ir aplinkinius.

ASTA

Studijuodama universitete ir profesiškai dirbdama svajojau apie tokią mokyklą…kur į moksleivį visų pirma būtų žiūrima kaip į bio-psicho-socialinę asmenybę, o mokymosi procesas būtų pro-aktyvus, individualizuotas pagal asmens galias ir tempą, skatinantis mąstymą ir ieškojimus. Dabar esu čia ir tuo džiaugiuosi.

Mano misija čia – įsiklausyti ir išgirsti kiekvieną moksleivį, kad padėčiau jam mokytis kurti ryšius su savimi, kitais žmonėmis ir supančiu pasauliu, kurį mes stengiamės pažinti, įvaldyti ir kurti mokydamiesi. Taip pat padėti išbandyti ir įvaldyti įvairius efektyvius mokymosi ir pažinimo būdus, kad vaikas taptų savarankišku besimokančiuoju.

AGNĖ

Ši mokykla man buvo tikras ATRADIMAS. Pedagokikos studijų metu atlikta praktika kitose mokyklose privertė rimtai suabejoti, ar aš tikrai noriu būti mokytoja, o “Atradimai” leido iš naujo tuo patikėti. Lietuvių kalba – tai ne šiaip sau disciplina, bet daugybę mūsų kompetencijų – socialinių, komunikacinių, kūrybinių, pažintinių – aprėpiantis dalykas, todėl noriu padėti mokiniams pamatyti kuo platesnį lietuvių kalbos dalyko lauką.

KAMILĖ

Mokykloje jaučiu laisvę būti savimi, o tai įkvepia ir skatina sudėti visas pastangas ir širdį (ir dar šiek tiek!) į pagrindinį tikslą – padėti augti vaikams, kad jie jaustųsi drąsūs būti tokiais, kokie yra.

mokykla atradimai

VIRGINIJA

Kai dar pati buvau mokinukė, ne kartą piešiau svajonių mokyklą. Bandydavau įsivaizduoti, kokia ji iš vidaus? Kokie mokytojai ten ir kaip vyksta mokymasis? „Atradimai“ galbūt yra arčiausiai mano pieštų svajonių, tad todėl ir atsiradau čia. Tikiu vaikais – jie žiūri į akis, stebina, klausia, ieško teisybės ir geba matyti Žydrąją paukštę!

privati mokykla kaune

DEIMANTĖ

Turiu kasdieninį asmeninį tikslą – surasti ir suprasti, kur gyvena vaikų smalsumas. Kartais jis kaip audra, kuriai reikia erdvės ir stiprybės, o kartais – kaip baugšti katė, kurią reikia jaukinti ir globoti.

VILMA

BENAS

IEVA

MYKOLAS

Sveiki. Esu Mykolas. Nuširdžiai manau, kad gyvenimas yra smagus ir įdomus.

SAULIUS

FERNANDO

Gera jaustis darbe kaip namie. Kiekvienas čia nuoširdžiai padeda augti vienas kitam.